2011. december 31., szombat

Hetek óta gyűlnek a művek (2) - Ajándékok

Most már mutathatom, miket hozott az angyalkám:
-anyósomnak a barka kötősuliban Peony nyomán
egy tavaszi vásáron lelt, hagymával színátmenetesre festett gyapjúfonalat fogtam össze egy napsárga pamut-akril fonallal, ami lehet, hogy fanatikus gyapjúsoknál kiveri a biztosítékot, de szerintem jót tett a házasság vele. Kivirult:)
240g
- sógornőmnek egy Misti Shrug-ot, ami Kicsikatónál tetszett meg. Szintén saját festés, csak a vastagabb gyapjúból, így tudtam 6-os tűvel kötni csipkének. Saját szedrünkkel festettem meg.

148g
.barátnőmnek egy Queen Anne lace Scarf készült. 3 akril szálat fogtam össze, hogy a különböző pirosak izgalmasan keveredjenek.

176g

Remélem, mindenki örömmel fogja hordani!:)





3 megjegyzés:

Macus írta...

Ezek irtó szépek...

Kormica írta...

Nagyon szépek!!!!!

Paat írta...

Köszönöm a szép szavakat! A sálat magamnak is tervezem valami hasonlóban..., az nagyon megfogott.