2012. március 7., szerda

Zöldes gondjaim

Olyan de olyan lelkesen készítettem mindkettőt! Gondoltam is, milyen vidám tavaszi blogbejegyzést írok róluk virágokkal, levelekkel...
Nem fog összejönni.



Ezt a nacit nemrég turkáltam Virágnak, mert csodás színébe beleszerettem és mert lánykám karcsúsága miatt nehéz jó nadrágot találni. Ez 2 mérettel kisebb, de a fenék/derék így jó. Az alját meg úgyis le akartam vágni, hogy egy horgolt szegéllyel 3/4-es tavaszi nacivá váljon.


 Csakhogy ami szegély bevált a 4 éve kedvenc póló élettartam-hosszabbításánál, az itt most kezd kérdésessé válni. Lobogni fog és utálja majd, hogy összeér a két szára... Szerintem.
Új utakat kell keresnem....





A másik gondom ez a tavaszi kabátka, amit magamnak kötöttem (3 gomb még hiányzik), de nagy lett. Olyan szép színe van, fekete garbóval, szoknyával nekem nagyon tetszene, de egy számmal nagyobb lett:(  Végül is ne csodálkozzak, teljesen saját tervezés, közben többször felpróbáltam részleteiben, de most hogy kész, mégis bő. Felbontani pedig nem fogom, megpróbálom eladni vagy elajándékozni:(

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodaszép lett pedig!

Paat írta...

Köszi, nekem is nagy kedvenc lenne:) Puha, meleg.... és nagy:(

Irenka írta...

Újra megkötni-horgolni? Nagyon szép, szuper lett a sima kötött textil csipkés horgolással kombinálva!