2012. december 25., kedd

Visszatérés - Boldog karácsonyt!

Először is egy szívemnek most nagyon kedves fotóval kívánok nagyon szép békés, boldog karácsonyt, szerető családtagokat, hűséges barátokat minden kedves régi olvasómnak és azoknak, akik az ünnepi ráérésben olvasgatva tévednek hozzám.


Egy régebbi fonalvásárlásból származó az alapanyag, fele-fele gyapjú-akril. (Barka Takaró) 4-es tűvel készült, 16 dkg-ból. A 20 dkg-ból maradt részt hosszabbításra tettem félre, szerintem ezért nagyon jó a felülről kezdett raglán módszer. Saját tervezés és bár már nyáron elkezdtem, csak az elmúlt hetekben sikerült befejeznem. Mint látszik, a tulajdonosnak nagyon tetszik! :)

Utólagos szerkesztés: 
A fentről raglán módszert leírtam a bolerómnál!



És akkor a visszatérésről:
Szeptember végén  társasházunkban valaki gázszagot érzett és kihívta a gázszolgáltatót, aki azzal a lendülettel elzárta a gázt, s mivel hetekkel azelőtt szigorodtak a szabályok, ezért mind a 20 lakásban lekapták a gázórákat. A néhány éve beüzemelt rendszerünk már nem volt kifogástalan, mindenkinél gázterv 20 ezerért, plusz légtechnika, plusz a gázszerelők, 3*30 napig terjedhető ügyintézési idő...
Múlt héten költöztünk haza...
S ha nem lett volna hétvégi házikónk, ahol bár szűkösen , de a kemence melegénél barátságos melegben elkuckózunk, akkor kb.120 000Ft-nyi villanyba került volna a várakozás:(
Nagyon utáltam a hideg lakásban várakozni a gyerekekre, mert napi 6-szor fordulni a kisházig egész napi autózást jelentett volna.

No mindegy, vége van! Legalább elkészült a Férj karácsonyi pulóvere, majd mutatom:)

Jó ejtőzést mindenkinek - mi órák óta Catant játszunk a gyerekekkel:)







11 megjegyzés:

ZsuKa írta...

Boldog Karácsonyt Neked is! :-) nálunk is tombol a catan, igaz én dél óta lógok :-) kötögetek :-)

Annás írta...

Boldog karácsonyt! Én is meglógtam a közös tevékenységek elől: horgolok :)

Paat írta...

Meg azért látom, neteztek is :-) Társasjáték közben remekül lehet kézimunkàzni, én is gyakorlom rendszeresen. Így legalább könnyebben verhető vagyok:-) Jó pihenést nektek!

Namata írta...

Nagyon édi ...a pulcsi is !!:)
Boldog új esztendőt kívánok nektek !Aztán gyere ám kártolni !

Paat írta...

Köszi Tündi! Ha már minden gyapjad kifésülted, akkor tényleg foglak ám zaklatni a szerkezetedért:) Olyan jó színeket sikerült ősszel festenem, csak a falusi gyapjam nagyon kusza lett tőle... Majd együtt megmentjük, jó? :)

Névtelen írta...

De édes a kisfiad! :)
Nagyon szép lett a pulcsi!
Van valahol leírás a felülről kötött raglánhoz? Lánykám tavaly kötött pulcsiját épp ma akarom megtoldani, és tegnap fél napom ráment, hogy lefejtsem a passzéját..Így sokkal praktikusabb lenne.

Namata írta...

Oké !Bármikor szólhatsz , mert ez egy véget nem érő folyamat .Sosem lesz olyan , hogy elfogy ....remélem .:)

Paat írta...

A felülről raglánt felteszem külön postban-ahogyan én csinálom:) Még úgysem mutattam Buci-fonalú bolerómat...

Paat írta...

Tündi, megdumáltuk. Kicsit csökken itthon a népsűrűség és kereslek:)

Irenka írta...

Csodaszép, igazi pasis darab, és a fotó is nagggyon jó! Bár gondolom, erről a helyes kiskölökről csak jó fotókat lehet készíteni. :)

Paat írta...

Köszi Irenka! Igazad van, Vilmos igazi csibészarc és apukája meg jól fotóz:) Nagyon látszik, mit készít ő és mi az én bénázásom...